Maczkó Bandi Kerékpáros Blogja - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://maczkobandi.blog.hu/2020/06/22/orszagutis_kerekparos_canossak_labzsibbadas_alternativ_szemszogbol_1_resz/full_commentlist/1#c38864808
Válasz erre: Országútis kerékpáros Canossák – lábzsibbadás alternatív szemszögből 1. rész
2020-08-29T09:37:36+02:00
2020-08-29T09:37:36+02:00
torma99
http://blog.hu/user/78789
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2020/06/22/orszagutis_kerekparos_canossak_labzsibbadas_alternativ_szemszogbol_1_resz?full_commentlist=1#c38632682" class="reply_nick_511152" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38632682 );">@gabroca</a>: Nem arról szólt az írás, hogy gabronca problémájának megoldása, a túracipőkkel kapcsolatban. Ez kerékpáros cipő és általános, saját tapasztalatokból táplálkozó szöveg. Ha zsibbad, mégsem stimmel ott valami. a tökéletes mérető, márkás, drága cipvel. Javaslom másik cipő kipróbálását, az összehasonlítás sokat segíthet.
https://maczkobandi.blog.hu/2019/05/10/kozepcsapagycsere_a_legrettegettebb_10_perc_az_elso_szexualis_elmenyed_ota/full_commentlist/1#c38831606
Válasz erre: Középcsapágycsere – a legrettegettebb 10 perc, az első szexuális élményed óta
2020-08-20T19:22:08+02:00
2020-08-20T19:22:08+02:00
two smoking barrels
http://blog.hu/user/1365802
Egy Cube Cross Race 2019-esben kell cserélnem középcsapágyat. Az eredeti BB-RS500-PB helyett az SM-BB92-41B-t néztem ki. Ott vagyok gondban, hogy bizonytalan vagyok, hogy kell-e cserélnem a hajtóművet? Az a probléma, hogy a tengely nem a csapágyperselybe illeszkedik ezen csapágyaknál, hanem a műanyag porvédő anyaga van felfuttatva a csapágy belső perselyébe. Na, ennek a műanyagnak az egyik fele nálam szépen eltűnt, így a fém a fémmel tudott érintkezni, és a tengely egy része ki is fényesedett. Tolómérővel nem igazán mérhető ez a kopás, ellenben attól tartok, hogy ez a játék már pont elég lenne ahhoz, hogy kikezdje rövidesen az új csapágyat is. Nyilván a hajtóművet nem szívesen cserélném, mert húzós tétel, és ahogy látom az FC-R7000 50/34 (172.5mm)nem is elérhető valamiért. Helyette nagyobb fogszámút tudnék most csak rendelni.<br />
Mit javasoltok:<br />
1, kell-e cserélnem hajtóművet?<br />
2, A nagyobb fogszám bekavarhat-e valahol? (52/36 vagy 53/39-est látok a forgalmazónál)<br />
3, érdemes lenne-e FC-R8000-re váltani, ha cserélni kell?<br />
<br />
Előre is köszi a segítséget!
https://maczkobandi.blog.hu/2020/06/22/orszagutis_kerekparos_canossak_labzsibbadas_alternativ_szemszogbol_1_resz/full_commentlist/1#c38632682
Válasz erre: Országútis kerékpáros Canossák – lábzsibbadás alternatív szemszögből 1. rész
2020-06-24T08:03:12+02:00
2020-06-24T08:03:12+02:00
gabroca
http://blog.hu/user/511152
Felesleges szócséplés volt az egész cikk, semmi nem derült kibelőle, miért zsibbad egy adott cipőben a lábujj. Az én cipőm tökéletesen jó méretű, márkás drága cipő, igaz inkább hegyi könnyű nyári túracipő, mégis zsibbad benne néha az ujjam, ami sosem fordult elő eddig 40 évig...És nem tudok rájönni a miértre, hiába olvastam el ezt a cikket, amit látom egy olyan írt, aki nem is ért a dologhoz...
https://maczkobandi.blog.hu/2019/07/27/tour_de_ring_2019_gyozelem_parosban_egy_tortenet_amit_meg_hollywoodban_sem_irtak_volna_igy_meg/full_commentlist/1#c37470546
Válasz erre: Tour de Ring 2019 – Győzelem párosban – Egy történet, amit még Hollywoodban sem írtak volna így meg
2019-07-29T22:39:55+02:00
2019-07-29T22:39:55+02:00
fler
http://blog.hu/user/386303
Gratula srácok, szép volt. Kis pontosítás, a Kell a Küllő vezetett, nem az Imperators. Mindesetre az Aquablue mez nektek is aranyat hozott akkor :)
https://maczkobandi.blog.hu/2019/03/15/ep_fejben_ep_lelek_a_mips_kerekparos_sisakok_arnyoldalai_ismet_atvertek_minket/full_commentlist/1#c37468262
Válasz erre: Ép fejben, ép lélek – A MIPS kerékpáros sisakok árnyoldalai – Ismét átvertek minket?
2019-07-29T10:53:47+02:00
2019-07-29T10:53:47+02:00
gabboo
http://blog.hu/user/766626
Ez sem játszik? <a rel="nofollow" href="http://www.cairbullsport.com/">www.cairbullsport.com/</a> szintén aliexpress, de úgy néz ki ők kifejezetten ezzel foglalkoznak
https://maczkobandi.blog.hu/2019/05/24/fenekezo_hogyan_ovjuk_ulogumoink_a_nyergen_valo_kisebesedestol/full_commentlist/1#c37237624
Válasz erre: Fenekező – Hogyan óvjuk ülőgumóink a nyergen való kisebesedéstől?
2019-05-26T22:08:19+02:00
2019-05-26T22:08:19+02:00
geegee
http://blog.hu/user/228702
Van mondjuk kisebb gerincprobléma, az igaz.Lehet, megyek még pár kört, de nem remélek különösebb megoldást.<br />
Köszönöm a válaszokat.
https://maczkobandi.blog.hu/2019/05/24/fenekezo_hogyan_ovjuk_ulogumoink_a_nyergen_valo_kisebesedestol/full_commentlist/1#c37235460
Válasz erre: Fenekező – Hogyan óvjuk ülőgumóink a nyergen való kisebesedéstől?
2019-05-26T11:55:16+02:00
2019-05-26T11:55:16+02:00
torma99
http://blog.hu/user/78789
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2019/05/24/fenekezo_hogyan_ovjuk_ulogumoink_a_nyergen_valo_kisebesedestol?full_commentlist=1#c37235212" class="reply_nick_228702" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37235212 );">@geegee</a>: sajnos látni kellene élőben egy pontos tanácsadáshoz. Ha ennyire nem jó, és nem írtad, hogy van orvosi bajod, azért ennek utána kellene menni. A városi kerékpáron, ha jó a méret kizártnak tartom, hogy zsibbadjon a kéz. Gerinc, váll rendben van? Korábbi sérülés, baleset? Emellett lehet, csak magyon rossz, görcsös a tartásod. Én azt javaslom első körben a környéken nevezz be egy jó bikefitre az óutival.
https://maczkobandi.blog.hu/2019/05/24/fenekezo_hogyan_ovjuk_ulogumoink_a_nyergen_valo_kisebesedestol/full_commentlist/1#c37235212
Válasz erre: Fenekező – Hogyan óvjuk ülőgumóink a nyergen való kisebesedéstől?
2019-05-26T10:53:01+02:00
2019-05-26T10:53:01+02:00
geegee
http://blog.hu/user/228702
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2019/05/24/fenekezo_hogyan_ovjuk_ulogumoink_a_nyergen_valo_kisebesedestol?full_commentlist=1#c37234766" class="reply_nick_78789" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37234766 );">@torma99</a>: Köszönöm, elolvastam.<br />
Sajnos nem sokat segít, részben azért, mert erősen az országútiakra koncentrál, az pedig nekem jelenleg nem pálya; másrészt meg nem vagyok nagyon hozzáértő, így nem ismerek pár kifejezést.<br />
Mi az a hézagoló/hézagolás?<br />
Mi az a drop?<br />
Azt látom a montin, hogy a stucnija túlságosan előre áll.Sajnos még a régi fajta, nem változtatható szögű; de lehet, hogy megfordítom, hogy magam felé álljon a "nyele".<br />
Bár akkor meg valszeg túl közel lesz a kormány.De egy próbát megérhet.<br />
Viszont a városi/trekking gépre ez se ad megoldást, pedig azt a bringát fogom használni ezen túl rendszeresen.Azon ilyen "ergonómikus?" markolat van, ami pont olyan alakú, mint az ember kezében maradó hely.Ezt most jól megaszontam, de talán érthető.És jó fogású, kellemes, közepesen puha gumiszerű a bevonata.Illetve a stucni is az állítható szögű, fel is van tekerve szinte függőlegesre, magasabb is mint a nyereg szintje.És mégis zsibbad, igaz, kevésbé, mint a montin.<br />
Mindegy, valszeg meg kell barátkozni, hogy nincs rá megoldás.<br />
A szobabicikli meg olyan, amilyen; azon végképp nem látom, hogy bármit is lehetne javítani...Mindene eléggé speciális, semmi másra nem hasonlító alkatrész és megoldás.
https://maczkobandi.blog.hu/2019/05/24/fenekezo_hogyan_ovjuk_ulogumoink_a_nyergen_valo_kisebesedestol/full_commentlist/1#c37234766
Válasz erre: Fenekező – Hogyan óvjuk ülőgumóink a nyergen való kisebesedéstől?
2019-05-26T08:52:08+02:00
2019-05-26T08:52:08+02:00
torma99
http://blog.hu/user/78789
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2019/05/24/fenekezo_hogyan_ovjuk_ulogumoink_a_nyergen_valo_kisebesedestol?full_commentlist=1#c37234592" class="reply_nick_228702" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37234592 );">@geegee</a>: már készült erről is cikk, amiben minden tippem, ötletem benne van: <br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://maczkobandi.blog.hu/2019/04/30/kerekparos_cockpit_tortenetek_a_zsibbadas_fajdalom_es_elmeres_markaban">maczkobandi.blog.hu/2019/04/30/kerekparos_cockpit_tortenetek_a_zsibbadas_fajdalom_es_elmeres_markaban</a><br />
<br />
Remélem lesz benne olyan, ami segít!
https://maczkobandi.blog.hu/2019/05/24/fenekezo_hogyan_ovjuk_ulogumoink_a_nyergen_valo_kisebesedestol/full_commentlist/1#c37234592
Válasz erre: Fenekező – Hogyan óvjuk ülőgumóink a nyergen való kisebesedéstől?
2019-05-26T07:50:24+02:00
2019-05-26T07:50:24+02:00
geegee
http://blog.hu/user/228702
Arra mondjál már valamit lécci, hogy kézzsibbadást mi okozhatja.Háromféle bringán is előjön, városi, mont(h)i és szobai gépeken.Nem tudok mit kezdeni vele, nincs jobb ötletem mint hogy megállok és/vagy elengedem a kormányt, aztán tornáztatom.De rémesen idegesítő.A montin a legerősebb illetve a leghamarabb jön elő, de a másik kettő sem sokkal jobb.A városin ülök a legtöbbet, szinte egyenes derékkal, hogy minél inkább a nyeregre terhelődjön a súlyom, de csak zsibbad a kézfejem...<br />
Kösz, ha van válasz.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/04/13/a_dopping_volt_az_eletuk_a_kerekparos_szerhasznalok_top_40-es_listaja_1_resz_40-30_helyzett/full_commentlist/1#c37216566
Válasz erre: A dopping (volt) az életük – a kerékpáros szerhasználók top 40-es listája (1. rész 40-30. helyezett)
2019-05-21T20:22:38+02:00
2019-05-21T20:22:38+02:00
torma99
http://blog.hu/user/78789
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2018/04/13/a_dopping_volt_az_eletuk_a_kerekparos_szerhasznalok_top_40-es_listaja_1_resz_40-30_helyzett?full_commentlist=1#c37193364" class="reply_nick_77534" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37193364 );">@HgGina</a>: szó nincs erről, ahogy az eredeti szerző, úgy én is arra törekedtem, hogy a "köz", a nagy érdemű public reflekxiója jelenjen itt meg. Személyesen nem értek egyet számos jellemzéssel, ugyanakkor az emberek értékítélete ilyen hiányos, részrehajló, kettős-többes, mint mindenben.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/04/13/a_dopping_volt_az_eletuk_a_kerekparos_szerhasznalok_top_40-es_listaja_1_resz_40-30_helyzett/full_commentlist/1#c37193364
Válasz erre: A dopping (volt) az életük – a kerékpáros szerhasználók top 40-es listája (1. rész 40-30. helyezett)
2019-05-16T17:21:27+02:00
2019-05-16T17:21:27+02:00
HgGina
http://blog.hu/user/77534
Ez egy szerecsenmosdató blog? Ha valami az adott időpontban nem tiltott, akkor azt ne mocskoljuk! Ami meg tiltott dopping, annak a használóját ne avassuk már szentté!<br />
Egy csaló sportoló magánemberként lehet szimpi, de sportolóként akkor is csak egy csaló.
https://maczkobandi.blog.hu/2019/05/10/kozepcsapagycsere_a_legrettegettebb_10_perc_az_elso_szexualis_elmenyed_ota/full_commentlist/1#c37171496
Válasz erre: Középcsapágycsere – a legrettegettebb 10 perc, az első szexuális élményed óta
2019-05-12T08:41:23+02:00
2019-05-12T08:41:23+02:00
torma99
http://blog.hu/user/78789
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2019/05/10/kozepcsapagycsere_a_legrettegettebb_10_perc_az_elso_szexualis_elmenyed_ota?full_commentlist=1#c37171020" class="reply_nick_481047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37171020 );">@polyJoe</a>: tökéletesen igazad van. A 7 csapás a jelenések könyvében van, minthogy kigugliztam.<br />
<br />
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2019/05/10/kozepcsapagycsere_a_legrettegettebb_10_perc_az_elso_szexualis_elmenyed_ota?full_commentlist=1#c37170698" class="reply_nick_17732" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37170698 );">@efi</a>: tökéletesen egyetértek, csak a gyártók ezt másképp gondolták. A karbonnál viszont a beragasztott fémbetétek okoztak sokszor gondot, így lényegében maguknak egyszerűsítettek és a hanyag felhasználók/szervizek oldalára tolták a felelősséget. Viszont a gyártástechnológia annyit fejlődött, hogy nagyon pechesnek kell legyél, hogy kifogj egy hibás BB-házzal készült vázat, ha csak nem egy ogre szereli/javítja, aki karbantatás közben rontja el.
https://maczkobandi.blog.hu/2019/05/10/kozepcsapagycsere_a_legrettegettebb_10_perc_az_elso_szexualis_elmenyed_ota/full_commentlist/1#c37171020
Válasz erre: Középcsapágycsere – a legrettegettebb 10 perc, az első szexuális élményed óta
2019-05-11T23:32:14+02:00
2019-05-11T23:32:14+02:00
polyJoe
http://blog.hu/user/481047
Biztos senkit nem zavar, de Egyiptomban tíz csapás volt ama híres esetben... :)
https://maczkobandi.blog.hu/2019/05/10/kozepcsapagycsere_a_legrettegettebb_10_perc_az_elso_szexualis_elmenyed_ota/full_commentlist/1#c37170698
Válasz erre: Középcsapágycsere – a legrettegettebb 10 perc, az első szexuális élményed óta
2019-05-11T22:02:30+02:00
2019-05-11T22:02:30+02:00
efi
http://blog.hu/user/17732
Hát-hát. Szerintem semmi előnyük nincs a menetes csészékhez képest. Utóbbi ráadásul elég bolondbiztosan szerelhető.
https://maczkobandi.blog.hu/2019/04/05/anti-bicebocasag_es_nyeregbeallitas_nehany_otlet_az_ulogumok_vedelmeben_es_a_terdfajas_semlegesitese/full_commentlist/1#c37029459
Válasz erre: Anti-bicebócaság és nyeregbeállítás – néhány ötlet az ülőgumók védelmében és a térdfájás semlegesítésére
2019-04-07T14:56:20+02:00
2019-04-07T14:56:20+02:00
Még végigolvasni is sok volt.<br />
<br />
Viszont az a helyzet, hogy naponta tekerek a munkám miatt 22-46 km-t.<br />
Sosem foglalkoztam méricskéléssel, és még sosem volt semmi baja a térdemnek.<br />
Igaz, nem is kínai biciklin ülök...
https://maczkobandi.blog.hu/2019/04/05/anti-bicebocasag_es_nyeregbeallitas_nehany_otlet_az_ulogumok_vedelmeben_es_a_terdfajas_semlegesitese/full_commentlist/1#c37027787
Válasz erre: Anti-bicebócaság és nyeregbeállítás – néhány ötlet az ülőgumók védelmében és a térdfájás semlegesítésére
2019-04-07T02:46:43+02:00
2019-04-07T02:46:43+02:00
Zed is not dead yet
http://blog.hu/user/251944
Jó írás, köszi!
https://maczkobandi.blog.hu/2019/04/05/anti-bicebocasag_es_nyeregbeallitas_nehany_otlet_az_ulogumok_vedelmeben_es_a_terdfajas_semlegesitese/full_commentlist/1#c37027169
Válasz erre: Anti-bicebócaság és nyeregbeállítás – néhány ötlet az ülőgumók védelmében és a térdfájás semlegesítésére
2019-04-06T21:16:23+02:00
2019-04-06T21:16:23+02:00
gigabursch
http://blog.hu/user/169612
Hasznos, köszönöm
https://maczkobandi.blog.hu/2019/03/15/ep_fejben_ep_lelek_a_mips_kerekparos_sisakok_arnyoldalai_ismet_atvertek_minket/full_commentlist/1#c37020587
Válasz erre: Ép fejben, ép lélek – A MIPS kerékpáros sisakok árnyoldalai – Ismét átvertek minket?
2019-04-04T21:52:57+02:00
2019-04-04T21:52:57+02:00
torma99
http://blog.hu/user/78789
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2019/03/15/ep_fejben_ep_lelek_a_mips_kerekparos_sisakok_arnyoldalai_ismet_atvertek_minket?full_commentlist=1#c36947035" class="reply_nick_888529" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36947035 );">@daemonhunter</a>: probléma akkor van, ha nagyon mérethatáron vagy, amúgy jó lesz neked, remélem már meg is vásároltad.
https://maczkobandi.blog.hu/2019/03/15/ep_fejben_ep_lelek_a_mips_kerekparos_sisakok_arnyoldalai_ismet_atvertek_minket/full_commentlist/1#c36947035
Válasz erre: Ép fejben, ép lélek – A MIPS kerékpáros sisakok árnyoldalai – Ismét átvertek minket?
2019-03-25T19:52:52+01:00
2019-03-25T19:52:52+01:00
Nickyyyyy
http://blog.hu/user/888529
Giro Foray mips-re van keret jelenleg, ennél a sisaknál már érdemes a MIPS,vagy itt is az van hogy a minőség ,stb. rovására megy a mips?
https://maczkobandi.blog.hu/2019/03/15/ep_fejben_ep_lelek_a_mips_kerekparos_sisakok_arnyoldalai_ismet_atvertek_minket/full_commentlist/1#c36934511
Válasz erre: Ép fejben, ép lélek – A MIPS kerékpáros sisakok árnyoldalai – Ismét átvertek minket?
2019-03-22T18:18:18+01:00
2019-03-22T18:18:18+01:00
torma99
http://blog.hu/user/78789
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2019/03/15/ep_fejben_ep_lelek_a_mips_kerekparos_sisakok_arnyoldalai_ismet_atvertek_minket?full_commentlist=1#c36913688" class="reply_nick_888529" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36913688 );">@daemonhunter</a>: tökéletes választás. Mondjuk ha már MIPS és esetleg tudnál feljebb menni lesd me a német webshopok akciós ajánlatai Bell Stratusból, magasabb minőség és 78-100 EUR között is elérhető, feltéve, ha a szín és a méret megfelel.
https://maczkobandi.blog.hu/2019/03/15/ep_fejben_ep_lelek_a_mips_kerekparos_sisakok_arnyoldalai_ismet_atvertek_minket/full_commentlist/1#c36913688
Válasz erre: Ép fejben, ép lélek – A MIPS kerékpáros sisakok árnyoldalai – Ismét átvertek minket?
2019-03-18T00:59:55+01:00
2019-03-18T00:59:55+01:00
Nickyyyyy
http://blog.hu/user/888529
na eddig azt hittem tesztek alapján válasszak...nah ha egy jó árú mips es sisak(Giro Foray Mips) ér el jó helyezést akkor inkább egy másikat vegyek hasonló árban,ami nem mips-es,de megközelítőleg ugyanolyan jól véd?<br />
<br />
70 euro körül milyen országúti sisakot ajánlanál?(eddig a Giro Foray Mips volt de ezek szerint felejtős?)
https://maczkobandi.blog.hu/2019/03/15/ep_fejben_ep_lelek_a_mips_kerekparos_sisakok_arnyoldalai_ismet_atvertek_minket/full_commentlist/1#c36900710
Válasz erre: Ép fejben, ép lélek – A MIPS kerékpáros sisakok árnyoldalai – Ismét átvertek minket?
2019-03-17T07:39:51+01:00
2019-03-17T07:39:51+01:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
Jo az a MET stradivarius sisak!
https://maczkobandi.blog.hu/2019/03/08/legitamadas_2_az_aeroshuriken_mar_reg_megverte_a_patkot_aero_kisokos/full_commentlist/1#c36869748
Válasz erre: LÉGItámadás 2. – Az aeroshuriken már rég megverte a patkót? + Aero kisokos
2019-03-10T09:15:40+01:00
2019-03-10T09:15:40+01:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
Jó cikk. Maradok a tárcsánál. Illetve volt korábban egy hybrid fék rendszerem is, hátul patkó, elöl tárcsa. Az is szuper volt.
https://maczkobandi.blog.hu/2019/03/02/tubolito_egy_evvel_kesobb_a_felhasznalok_szemevel_pihekonnyu_alom_vagy_meregdraga_csalodas/full_commentlist/1#c36833833
Válasz erre: Tubolito – pihekönnyű álom, vagy méregdrága csalódás? - Egy évvel később, a felhasználók szemével
2019-03-04T14:17:26+01:00
2019-03-04T14:17:26+01:00
A belsőn való grammspórolás csak és kizárólag versenykörülmények között értelmes elképzelés, és akkor, amikor a bringa egyébként is ki van maxolva súlycsökkentés tekintetében, ergo akinek nincs másfél-két millás top versenygépe, annál sima mókusvakítás az ilyen belső, aminek a pár grammnyi súlycsökkentés mellett szinte csak hátránya van. 9-10 kilós átlagos outira rárakni egy ilyet konkrétan vicc. Ez egy igazi tökfelesleges cucc.
https://maczkobandi.blog.hu/2019/03/02/tubolito_egy_evvel_kesobb_a_felhasznalok_szemevel_pihekonnyu_alom_vagy_meregdraga_csalodas/full_commentlist/1#c36832077
Válasz erre: Tubolito – pihekönnyű álom, vagy méregdrága csalódás? - Egy évvel később, a felhasználók szemével
2019-03-04T07:47:15+01:00
2019-03-04T07:47:15+01:00
fda
http://blog.hu/user/214003
Ha egy gumibelső méregdrága, és bár nem látható használat közben, de különleges a színe, azt is megbocsátjuk, ha ereszt?<br />
<br />
Ha egy 300 forintos belsőre panaszkodna itt valaki, hogy a százforintos boltból vette de ereszt a szelep, akkor a többiek kiröhögnék.<br />
<br />
Egyébként ha biciklizéskor akarok 1 grammot spórolni, akkor aznap reggel fél falattal kevesebbet eszek reggelire és már meg is van összsúlyban :-)
https://maczkobandi.blog.hu/2019/03/02/tubolito_egy_evvel_kesobb_a_felhasznalok_szemevel_pihekonnyu_alom_vagy_meregdraga_csalodas/full_commentlist/1#c36830731
Válasz erre: Tubolito – pihekönnyű álom, vagy méregdrága csalódás? - Egy évvel később, a felhasználók szemével
2019-03-03T20:19:28+01:00
2019-03-03T20:19:28+01:00
Luighi
http://blog.hu/user/245841
Nem értem én ezt a nagy súlycsökkentésre vagyis épp ellenkezőleg pirinyózásra törekvést. <br />
Nem túl régóta a szabad időmben én is nyomom a pedálokat, mert jólesik. De bakker: ez sport! Érted? SPORT! Ami megizzaszt, fáraszt, heves szívdobogást okoz. Ilyesmik. És akkor egyesek nem átallnak méregdrágán súlyt csökkentve enyhíteni a kihívás nehézségein. Ráadásul a megoldások egy része fából nvaskarika lesz: annyira könnyű belső, hogy (relatíve) nehéz tárcsafékes rendszerrel lehet csak használni. Ember! Miva?! Ha valaki nem a 10.-en lakik, ahol folyton rossz a lift(vagy nem a Moszkva-Vlagyivosztokon indul), az eszement (értsd eszetlenül aránytalanul megdrágított) cuccokkal történő súlycsökkentés, csak drága sznobéria. Pont mint a "csak idén kiadott típussal (& ruházatban) lehet versenyre nevezni, mert "kinéznek". Hát kedves embertestvérem, ha ilyenek járnak a fejedben, akkor el vagy tévedve (tévesztve!) az utadon. Szerintem!
https://maczkobandi.blog.hu/2019/02/09/fogaskerek-haboru_a_valtorendszerek_jovojerol_2019-ben_a_sram_etapjen_keresztul/full_commentlist/1#c36720130
Válasz erre: Fogaskerék-háború - a váltórendszerek jövőjéről 2019-ben, a SRAM eTap a világ ellen
2019-02-11T08:31:46+01:00
2019-02-11T08:31:46+01:00
prim
http://blog.hu/user/38461
én mondjuk nem nagyon értek hozzá, de ha ilyen árkategóriába vennék bringát, biztos hogy nem bohockodnék láncos meghajtással...Biztos pinion-os bringát vennék, vagy esetleg rohloff agyváltósat szijjhajtással. És akkor nem kellene vacakolni a láncos-váltós megoldással! Persze én nem is országúti vonalon gondolkodok, hanem inkább túra bringa...
https://maczkobandi.blog.hu/2019/01/11/tarcsazo_a_fejlodes_megkerdojelezhetetlen_elkerulhetetlen_tarcsafek-korkep/full_commentlist/1#c36514860
Válasz erre: Tárcsázó – a fejlődés megkérdőjelezhetetlen (elkerülhetetlen)? Tárcsafék-vélemény
2019-01-14T01:39:16+01:00
2019-01-14T01:39:16+01:00
vg123
http://blog.hu/user/394031
Vezeték nélküli, azaz rádihullámos fékvezérlés hegyi bringán? Jó móka lehet. Az ellenségednek. Blokkolják a frekvenciákat és nincs fék egy hegyi szerpentinen. Veszélyes mutatvány. Fényt (pl. infrát) használva vezeték nélkül pedig a por, sár, stb. tudhat kellemetlenül bekavarni. A fék nem árt, ha van és tuti működik. Hegynek lefelé is. De a tárcsafék tuti jobb módszer. A patkós fékben nem bíznék hegynek lefelé. Az autón se szeretnék patkós féket. A tárcsafék egész jó, főleg motorfékkel. Bicajon is jól jönne egy kis segítség a fékek mellé néha.
https://maczkobandi.blog.hu/2019/01/11/tarcsazo_a_fejlodes_megkerdojelezhetetlen_elkerulhetetlen_tarcsafek-korkep/full_commentlist/1#c36514832
Válasz erre: Tárcsázó – a fejlődés megkérdőjelezhetetlen (elkerülhetetlen)? Tárcsafék-vélemény
2019-01-14T00:47:43+01:00
2019-01-14T00:47:43+01:00
na__most__akkor
http://blog.hu/user/241796
sztenderd (standard) = szabvány <br />
- de talán nem kéne egy angol szót "magyarítani", ha van tökéletes fordítása<br />
<br />
sztender = állvány/kitámasztó/láb akarna lenni, csak éppen az az eredetiben STAND<br />
- a "stander" egyébként szopatást jelent; csak mondom...
https://maczkobandi.blog.hu/2019/01/11/tarcsazo_a_fejlodes_megkerdojelezhetetlen_elkerulhetetlen_tarcsafek-korkep/full_commentlist/1#c36511924
Válasz erre: Tárcsázó – a fejlődés megkérdőjelezhetetlen (elkerülhetetlen)? Tárcsafék-vélemény
2019-01-13T19:56:33+01:00
2019-01-13T19:56:33+01:00
Pootj
http://blog.hu/user/169855
Nem tudom mi a helyzet a balesetveszélyeséggel. Ha jól tudom volt pár csúnya vágásos sérülés tárcsa miatt. Ettől eltekintve egy jó tárcsás rendszernek párja nincs.
https://maczkobandi.blog.hu/2019/01/11/tarcsazo_a_fejlodes_megkerdojelezhetetlen_elkerulhetetlen_tarcsafek-korkep/full_commentlist/1#c36507960
Válasz erre: Tárcsázó – a fejlődés megkérdőjelezhetetlen (elkerülhetetlen)? Tárcsafék-vélemény
2019-01-13T07:19:44+01:00
2019-01-13T07:19:44+01:00
gabroca
http://blog.hu/user/511152
ég és föld a két rendszer közti különbség...nem kopik pl a gumi és nem kell állítgatni a pofát, ami mindig nehézkes volt. igaz egy komplett hidraulikus Slx rendszer mtb-re nem olcsó, de az életben 1x kell váltani
https://maczkobandi.blog.hu/2019/01/11/tarcsazo_a_fejlodes_megkerdojelezhetetlen_elkerulhetetlen_tarcsafek-korkep/full_commentlist/1#c36500792
Válasz erre: Tárcsázó – a fejlődés megkérdőjelezhetetlen (elkerülhetetlen)? Tárcsafék-vélemény
2019-01-12T07:00:25+01:00
2019-01-12T07:00:25+01:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
Én váltottam tárcsára, nem bántam meg.
https://maczkobandi.blog.hu/2019/01/04/legitamadas_mindennapos_harcunk_a_levegovel_aero_mindenek_felett_koltsunk_vagy_ne/full_commentlist/1#c36454038
Válasz erre: LÉGItámadás – mindennapos harcunk a levegővel – Aero mindenek felett – Költsünk vagy ne?
2019-01-06T06:54:50+01:00
2019-01-06T06:54:50+01:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
+1
https://maczkobandi.blog.hu/2018/05/18/lanc_es_hajtasmosas_kenes_maczko_modra/full_commentlist/1#c35679493
Válasz erre: Lánc és hajtásmosás, kenés - Maczkó módra
2018-08-16T15:18:26+02:00
2018-08-16T15:18:26+02:00
_z_
http://blog.hu/user/485197
2x15km szemerkelö esebön teljesen lemossa a cuccot, utana mar nyekergett a lanc. Szoval tenyleg csak szaraz idöre valo (tehat munkabajarosnak kb. hasznalhatatlan), mivel emiatt sokszor kentem vele ujra, nem tudom, hogy a port mennyire gyüjti.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c35662229
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-08-12T23:43:49+02:00
2018-08-12T23:43:49+02:00
Professor Pizka
http://blog.hu/user/37547
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja?full_commentlist=1#c35660411" class="reply_nick_78789" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35660411 );">@torma99</a>: Na igen, a bringa nálam az életmódváltás része, 120 kiló környékéről indultam. Sajnos tényleg oda kell figyelni, hogy ez a súly, még akkor is ha most már megfelelő erőnlét társul hozzá,, a mechanikát megviseli.<br />
<br />
Alighanem lett valami azzal az alátéttel, mert egy darabig nem lötyögött, aztán igen. Most fém van a helyén. Átnézés megtörtént, majd kiderül mit bír.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c35660411
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-08-12T18:14:13+02:00
2018-08-12T18:14:13+02:00
torma99
http://blog.hu/user/78789
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja?full_commentlist=1#c35642467" class="reply_nick_37547" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35642467 );">@Professor Pizka</a>: Nagyon köszönöm, hogy leírtad ezeket a tapasztalatokat. A 110 kilóval, plusz felszerelkezve eléggé súlyhatáron vagy, ami a kerekeknél alapból ki is jön. Az alsókategóriás kerékszettek legyen rájuk bármi is írva 90 kiló felett tényleg egyszerűen szétesnek.<br />
<br />
A hajtóműnél nem értem a problémát, hogy "nem adja ki" a megfelelő hosszot. A helyzet az, hogy a tengelyen a 4500/3500 családnál volt egy műanyag alátét a hajtókar felőli oldalon, ez esetleg hiányzott róla? Ha külön alkatrészként érkezett a hajtómű, ez gyárilag rajta volt és így a tengelyhossz tökéletes lett. Az egyedi Shimano szerszámok sajnos kellenek, ebből a szempontból mondjuk a Sram (Nekem most a Force 22-vel van tapasztalatom) barátibb egy okos megoldással csak imbusz kell a le és felszereléshez (Persze ők meg a GXP-vel kergetik őrületbe az embert [a tengely egyik oldala szűkebb, mint a másik])<br />
<br />
A hajtóművet, meg a középcsapit nézd át alaposan és BBR60-as Ultegránál alább ne menjél semmiképp. Az alacsonyabb minőségűeket még én is széthajtottam anno.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c35642467
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-08-09T10:55:46+02:00
2018-08-09T10:55:46+02:00
Professor Pizka
http://blog.hu/user/37547
Sziasztok, mivel még mindig ez az egyetlen magyar nyelvű leírás a gépről, gondoltam idekommentelem a tapasztalataimat.<br />
<br />
A gép jó vétel, azonban az angol nyelvű review-k pontosak vele kapcsolatban. Ha Decathlon által írt, 1-2 órás gurulásokra veszed, és sem a súlyod, sem a magad elé kitűzött célok nem extrémek, erre minden további nélkül jó is lesz. <br />
<br />
Ha azonban 110 kiló vagy és nyomsz egy Felnémet-Hollóstető-Lillafüred-Bánkút-Mályinka-Szilvásvárad-Felnémet kört vele, akkor kevés. Ilyen használat mellett a következők történnek:<br />
<br />
Már korábbi túrákon, a kerekekről kiderül, hogy a bringa színvonalához képest lefele lógnak ki. Az utánállítgatások sem segítenek. Nekem végül egy Rose-ról vásárolt kerékszett (extreme free jack /miche/ ipari csapágyas agyak, DT küllők, Mavic felni) oldotta meg a gondokat, amelyeken most 32-es Continental gumik vannak. Ezekkel viszont nagyon gyors és nagyon kényelmes túra-sport gép válik belőle.<br />
<br />
A Shrek tapos üzemmódban kilötyögősödött az első hajtómű. A behúzó csavar, amihez az a hülye alakú célszerszám kell, nem tudott felfeküdnia hajtókarban kialakított peremre, mivel a csőtengely fél milliméternyit kilógott. Végül a hajtókar másik oldalára beiktatott, eredetileg kormányszárhoz való alátét betélele oldotta meg a problémát, így a csavar fel tudta tolni a hajtókart a tengelyre, azóta nem lötyög. Nem tudom, hogy ez méretezési probléma vagy mi, mindnesetre a sufnituning megoldás idegesítő.<br />
<br />
A váltás ennek ellenére időnként hülye hangokat adva nyeklett-nyaklott. Nem jövök rá mi a probléma, ha egy szétszedés-összerakás során (kocsiban szokott utazni a bevetésre, nincs még bringatartóm) össze nem gabalyodik a lánc. Nem szórakoztam, hanem széthúztam a patentszemnél, és visszafűzésnél tapasztaltam, ,hogy a hátsó váltót tartó fület rögzítő két csavar a kiesés határáig laza... Meghúztam, azóta nem mocorog.<br />
<br />
Az a gyanúm, hogy a decatlhonban nem nézik át ezeket lelkiismeretesen, és főleg kicsit keményebb használat mellett ez megbosszulja magát, szóval ha valaki nem az "elgurulunk Szentendrére meg vissza" használatra veszi, jól teszi, ha következetesen végigmegy az összes csavaron és más kritikus pontokon. <br />
<br />
A fék tényleg gyenge, hétköznapi használatra jó ez is, de a tipikus magyar lejtőn, ahol úthibák miatt nem lehet engedni neki, ott az ember keze hamar kikészül, a következő beruházás egy márkás fékbetét lesz.<br />
<br />
Ezekkel együtt a kerékpár már kb 250 eFt, ennyiért viszont az inkább 100e Ft-tal drágább kategóriára jellemző felszereltsége van, jó kerekekkel, gumikkal. <br />
<br />
Alapkivitelben sem rossz, ezekkel lesz alapszinten sportolásra is alkalmas. Tegyük hozzá, hogy az igénybevétel másként alakul, ha egy átlagos 80 kiló körüli férfi ül rá, lehet, hogy akkor nem kell erősített alkatrészeket beszerezni.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol/full_commentlist/1#c35606705
Válasz erre: Kemény kalap, krumpliorr - Ismételten a kerékpáros sisakok biztonsági helyzetéről
2018-08-02T12:13:55+02:00
2018-08-02T12:13:55+02:00
Le a spammerekkel
http://blog.hu/user/1334102
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol?full_commentlist=1#c35606383" class="reply_nick_647466" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35606383 );">@protézisesh</a>: csak valami félhülye kitalálta, hogy a pántnak azt a részét, ami a fül alatt kapcsolódik össze, azt nem lehet állítani, így ha valakinek a füléhez ér, akkor elfelejtheti. :( Vagy mindkét boltban, ahol próbáltam, tudatlan volt az eladó...
https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol/full_commentlist/1#c35606383
Válasz erre: Kemény kalap, krumpliorr - Ismételten a kerékpáros sisakok biztonsági helyzetéről
2018-08-02T11:24:15+02:00
2018-08-02T11:24:15+02:00
protézisesh
http://blog.hu/user/647466
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol?full_commentlist=1#c35602689" class="reply_nick_1378749" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35602689 );">@létező</a>: a gyerekeimnek lovas casco sisakja van, meg Casco sísisakot használó barátaim vannak, az mindegyik jó kidolgozású, igényesnek tűnő cucc.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol/full_commentlist/1#c35606337
Válasz erre: Kemény kalap, krumpliorr - Ismételten a kerékpáros sisakok biztonsági helyzetéről
2018-08-02T11:19:01+02:00
2018-08-02T11:19:01+02:00
protézisesh
http://blog.hu/user/647466
A legszarabb sisak is ezerszer többet véd a hajadnál. A “jó” és a “gyengébb” sisak között vannak nüansznyi különbségek, de egy valós taknyolásnál a van/nincs a fő kérdés. Meg gyerekeknél a jó beállítás: számtalanszor látom, hogy kötött sapka fölé adják a túl kicsi sisakot, aminek a szíja esésnél még a gégeporcot is ropoantaná, nemhogy védene bármit is...
https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol/full_commentlist/1#c35603109
Válasz erre: Kemény kalap, krumpliorr - Ismételten a kerékpáros sisakok biztonsági helyzetéről
2018-08-01T18:35:53+02:00
2018-08-01T18:35:53+02:00
torma99
http://blog.hu/user/78789
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol?full_commentlist=1#c35602689" class="reply_nick_1378749" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35602689 );">@létező</a>: sajnos sem a Virginia Tech, sem a Folksam vizsgálatába nem került bele. Hiányzik még az Uvex és a Kask, valamint a Rudy, mint népszerű márkák (és persze még sokan mások).<br />
Valószínű, hogy az IIHS, mint szponzor a jövőben is oda fog állni újabb pilotok mellé, így lehet bízni abban, hogy szélesítik a tesztelendő modellek palettáját.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol/full_commentlist/1#c35602689
Válasz erre: Kemény kalap, krumpliorr - Ismételten a kerékpáros sisakok biztonsági helyzetéről
2018-08-01T17:11:42+02:00
2018-08-01T17:11:42+02:00
létező
http://blog.hu/user/1378749
Casco sisakokról mi a vélemény?<br />
Nem látom sehol a rangsorban.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol/full_commentlist/1#c35602627
Válasz erre: Kemény kalap, krumpliorr - Ismételten a kerékpáros sisakok biztonsági helyzetéről
2018-08-01T16:59:06+02:00
2018-08-01T16:59:06+02:00
torma99
http://blog.hu/user/78789
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol?full_commentlist=1#c35601013" class="reply_nick_568119" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35601013 );">@SpeciGames</a>: A biztonsági övekről nem tudtam, tanultam valamit, ezt köszönöm. A sisak viszont nem maradt épp, ezen felesleges kötözködnöd, jutott oda is valami. Nézd meg a Ventralt sérülés nélkül, meg nézd meg azt a repedést, amit írtam.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol/full_commentlist/1#c35602473
Válasz erre: Kemény kalap, krumpliorr - Ismételten a kerékpáros sisakok biztonsági helyzetéről
2018-08-01T16:28:22+02:00
2018-08-01T16:28:22+02:00
pobeda
http://blog.hu/user/145644
Ha egy olvasónak felmerülne miért is kell a sisak:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=dNFaAqS2f18">www.youtube.com/watch?reload=9&v=dNFaAqS2f18</a>
https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol/full_commentlist/1#c35601013
Válasz erre: Kemény kalap, krumpliorr - Ismételten a kerékpáros sisakok biztonsági helyzetéről
2018-08-01T12:56:41+02:00
2018-08-01T12:56:41+02:00
SpeciGames
http://blog.hu/user/568119
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol?full_commentlist=1#c35600571" class="reply_nick_78789" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35600571 );">@torma99</a>: Szerintem a sisakjának azért nem lett baja , mert nem ott érte az ütés. De nem is ez volt a kérdésem. :-(<br />
<br />
Sajnos a biztonsági öves részemet sem értetted. :-( Az öv anyaga ütközéskor megnyúlik. A portfolióról ollóztam: <br />
<br />
"Bármily hihetetlen is, a biztonsági övek nem "sziklaszilárdak", ütközéskor több centimétert is képesek megnyúlni, de csak egyszer! A második alkalommal már olyan erőt fejtenek ki e nekifeszülő testre, amit az már nem képes elviselni, és sérüléssel, vagy még rosszabbal reagál erre. "
https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol/full_commentlist/1#c35600571
Válasz erre: Kemény kalap, krumpliorr - Ismételten a kerékpáros sisakok biztonsági helyzetéről
2018-08-01T11:48:28+02:00
2018-08-01T11:48:28+02:00
torma99
http://blog.hu/user/78789
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol?full_commentlist=1#c35599859" class="reply_nick_568119" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35599859 );">@SpeciGames</a>: Nem azt írtam, hogy épp maradt, hanem "meg sem rezzent". Értsd, amit a válla és kis mértékben az arca nem fogott fel ütést azt úgy elhárította, hogyha megnézed az EF betűk felett van egy hosszanti repedés és kész.<br />
<br />
A biztonsági öv pedig egyáltalán nem nyúlik meg ütközéskor, a piropatron pont bebefeszíti kőkekényre, hogy ne csússzon el az utas/sofőr az ülésben.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol/full_commentlist/1#c35599859
Válasz erre: Kemény kalap, krumpliorr - Ismételten a kerékpáros sisakok biztonsági helyzetéről
2018-08-01T09:47:14+02:00
2018-08-01T09:47:14+02:00
SpeciGames
http://blog.hu/user/568119
Az pozitívum, hogy Craddock sisakja ép maradt? Az nem olyan mintha a biztonsági öv nem nyúlna meg ütközéskor?
https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol/full_commentlist/1#c35597565
Válasz erre: Kemény kalap, krumpliorr - Ismételten a kerékpáros sisakok biztonsági helyzetéről
2018-07-31T18:29:52+02:00
2018-07-31T18:29:52+02:00
Le a spammerekkel
http://blog.hu/user/1334102
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol?full_commentlist=1#c35597251" class="reply_nick_78789" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35597251 );">@torma99</a>: a privát az már nem az a trollkodás... annak max. akkor van valami értelme, ha a blogon le vannak tiltva a kommentek. Egyébként szvsz aljasság... Trollkodás, ha szétoffolják a blogod vagy mondjuk, ha megjelenik itt a bulgár birca. ;)
https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol/full_commentlist/1#c35597251
Válasz erre: Kemény kalap, krumpliorr - Ismételten a kerékpáros sisakok biztonsági helyzetéről
2018-07-31T17:32:14+02:00
2018-07-31T17:32:14+02:00
torma99
http://blog.hu/user/78789
Privát üzenetekben a bejegyzésekhez kapcsolható kritikán túlmenően, olykor személyemben, még a témától is elkanyarodva fejezték ki egyesek magukat. Persze másokkal erről konzultálva értesültem róla, hogy ez teljesen normális, hogy néhány ember ezzel szórakoztatja magát.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/07/31/kemeny_kalap_krumpliorr_ismetelten_a_kerekparos_sisakok_biztonsagi_helyzeterol/full_commentlist/1#c35597177
Válasz erre: Kemény kalap, krumpliorr - Ismételten a kerékpáros sisakok biztonsági helyzetéről
2018-07-31T17:18:55+02:00
2018-07-31T17:18:55+02:00
Le a spammerekkel
http://blog.hu/user/1334102
Milyen trollkodás ért el?
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c35494789
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-07-10T21:08:20+02:00
2018-07-10T21:08:20+02:00
Professor Pizka
http://blog.hu/user/37547
<a href="https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja?full_commentlist=1#c35170904" class="reply_nick_78789" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35170904 );">@torma99</a>: <a href="https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja?full_commentlist=1#c35163618" class="reply_nick_272090" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35163618 );">@laspring</a>: és az bele is fér, 32-es contikat tettem fel (a Rose-ról rendelt szép új kerékszettre, másik biciklim lett, annyit dob rajta)
https://maczkobandi.blog.hu/2018/05/18/lanc_es_hajtasmosas_kenes_maczko_modra/full_commentlist/1#c35353344
Válasz erre: Lánc és hajtásmosás, kenés - Maczkó módra
2018-06-12T13:50:51+02:00
2018-06-12T13:50:51+02:00
_z_
http://blog.hu/user/485197
Kösz a tippet, rendeltem ilyen Muc-Off-ot (szaraz idöset), tegnap bringat pucoltam, megkentem szepen (nem irtal a kis uv-lamparol, amit elöször nem tudtam hova tenni, de bontoszem nelküli lancnal azert hasznos). Betekertem munkaba, erre most esik...<br />
Azert kivancsi vagyok, hogy milyen lesz, mert nekem is az agyamra megy a normal olajak porgyüjtese. Gyülölöm azt a levakarhatatlan fekete pasztat, ami marad utanuk...<br />
Azert az MTB-mnel megprobalom a fözöcskezest, azon van bontoszem (egyebkent ha lancot cserelek, mindig bontoszemesre cserelem, de ez az elsö olyan biciklim, amin alapbol az van). De Molten Speedwaxot biztos nem fogok venni, baromi draga, inkabb kiprobalom a hazi paraffinolaj-viasz kevereket.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c35170904
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-05-05T19:20:57+02:00
2018-05-05T19:20:57+02:00
torma99
http://blog.hu/user/78789
<a href="http://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja?full_commentlist=1#c35163618" class="reply_nick_272090" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35163618 );">@laspring</a>: 32 mm a katalógusadat.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c35163618
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-05-04T11:04:49+02:00
2018-05-04T11:04:49+02:00
laspring
http://blog.hu/user/272090
@Professor Pizka: Mennyi hely van a gumiknak a vázban és a villában? 35mm széles gumi elférne?
https://maczkobandi.blog.hu/2018/04/20/a_dopping_volt_az_eletuk_a_kerekparos_szerhasznalok_top_40-es_listaja_2_resz_a_kozepmezony/full_commentlist/1#c35069898
Válasz erre: A dopping (volt) az életük – a kerékpáros szerhasználók top 40-es listája (2. rész a középmezőny)
2018-04-20T23:23:47+02:00
2018-04-20T23:23:47+02:00
Micsik Gábor
http://blog.hu/user/1351848
Jó cikkek, írások. Feliratkoztam!
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c34887230
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-03-26T22:23:07+02:00
2018-03-26T22:23:07+02:00
Professor Pizka
http://blog.hu/user/37547
<a href="http://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja?full_commentlist=1#c34885354" class="reply_nick_118870" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34885354 );">@legyekura</a>: A Trek igen kiváló kerékpárokat árul, azonban ez a 170-es dolog kicsit sántít. A honlapjuk szerinte a Trek 1.1 2017-es modell akciósan 212.500.- Ft. Claris váltóval és négyszögtengelyes Vuelta Corsa hajtóművel.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c34887218
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-03-26T22:18:57+02:00
2018-03-26T22:18:57+02:00
Professor Pizka
http://blog.hu/user/37547
<a href="http://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja?full_commentlist=1#c34886348" class="reply_nick_991390" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34886348 );">@hátszelet</a>: Hát ez az, hoy valakinek a bringa szépítgetése is hobbi, meg az építés, másoknak meg csak a tekerés. Embere válogatja. UTóbbiaknak jó egy garanciális új gép. Akkor is, ha az eggyel butább szett van rajta.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c34886626
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-03-26T20:23:28+02:00
2018-03-26T20:23:28+02:00
protézisesh
http://blog.hu/user/647466
<a href="http://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja?full_commentlist=1#c34880320" class="reply_nick_163528" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34880320 );">@onlajnok</a>: en 1000 eurot fizettem a full Shimano 105tel szerelt Meridaert 1 eve. Az 310eft. 200ert tavaly mar a S105tel szerelt Triban540(?) et se adtak oda a decathlonban...<br />
<br />
Megjott a sznobkommando is (bocs) en pont azert hagytam ott a fb csoportot, mert ott is az ment, hogy ha 1000g-nal nehezebb a biciklid, azzal csak boltba jarni lehet. Ne higgy nekik, en is elobb vennek garis, vadiuj, markas cuccokkal szerelt btwint, mint ki tudja milyen eloeletu hasznalt nagynevut.<br />
<br />
<a href="http://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja?full_commentlist=1#c34878034" class="reply_nick_576281" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34878034 );">@laci_52</a>: az egy trekking, abbol is az olcsobbik. Kb 2x olyan nehez, mint a cikkben szereplo outi bringa. Menni vele eg es fold. En egy virslire gumizott gepida alboin 500rol ultem at a Meridara (speeder400, igen egyenes kormanyos), de ossze se lehet hasonlitani az elmenyt. Hirtelen tekertem is vele 4800km-t tavaly :)
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c34886348
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-03-26T19:44:15+02:00
2018-03-26T19:44:15+02:00
hátszelet
http://blog.hu/user/991390
Lehet, hogy elszántabb voltam az átlagnál, de amikor 6 éve elkezdtem tekerni, használtan 80-ért vettem egy 2x8-as 1200-es Treket, amit később eladtam, hogy saját elképzeléseimnek megfelelőbb kerékpárt építhessek. Ez a folyamat most ott tart, hogy van egy Bianchim, amin éppen szettet készülök cserélni, mert... csak. Mert ez a hobbim. Én ennyi pénzért egy jobb használtat néznék vagy kipótolnám egy kevéssel és abból már egész csodákat is lehet kapni. Néha szeretek amatőr versenyeken is indulni és mivel nők kevesebben vannak átalában sikerélményekkel távozom :) szóval már csak ezért is megéri.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c34885354
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-03-26T16:21:22+02:00
2018-03-26T16:21:22+02:00
legyekura
http://blog.hu/user/118870
Ha tényleg országútizni akarsz akkor ne a Decatlonból vegyél bringát!<br />
170.000-ért már kapsz Trek-et.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c34880692
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-03-25T22:39:02+02:00
2018-03-25T22:39:02+02:00
Professor Pizka
http://blog.hu/user/37547
<a href="http://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja?full_commentlist=1#c34880320" class="reply_nick_163528" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34880320 );">@onlajnok</a>: Valóban nem volt sok bringám, országútiból ez az első, ha az egyense kormányos virsligummist nem számítjuk. Viszont tudatos (ha úgy tetszik, fillérbaszó) vásárló vagyok, aki utánanéz a dolgoknak. A régi bringám Sora/Alivio hibrid szettje egy octalinkes, hátul nyolc sebességes cucc volt, és nem volt hajlamos elállítódni, kilötyögősödni, pedig volt városban és túrára is használva. <br />
<br />
Ennek az új gépnek meg már integrált tengelyes, külső csapágyas, hátul kilenc sebességes cucc a Sora szettje. A néhány évvel ezelőtti Tiagra. Ami meg a még néhány évvel korábbi Ultegra. <br />
<br />
Azért néztem utána alaposan külföldi fórumokon is, ahol nem jellemző az itthoni sznobság hogy milyen panaszok vannak. Olyan használatnál, amire én vettem, semmilyenek nincsenek. Egy-egy Normafa, Tokaj, Kékestető belefér, egyébként egy cicanadrágba öltözött kövér idióta vagyok, aki szereti megünnepelni, ha az 50 km-es sík körére 25 fölötti átlag jött össze. Arra pedig elég ez. Minden más valójában a faszunk hosszának virtuális növelése, holott én gyárilag ilyen téren egy Dura-Ace Di2 szettel vagyok ellátva, szóval nem kell a bringámra külön felírni :)
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c34880320
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-03-25T20:55:45+02:00
2018-03-25T20:55:45+02:00
onlajnok
http://blog.hu/user/163528
<a href="http://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja?full_commentlist=1#c34880270" class="reply_nick_37547" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34880270 );">@Professor Pizka</a>: gondolom akkor még nem sok bringát hajtottál. Nekem is volt sora set-es bringám, az első. Sokáig nem is volt vele baj, viszont egy idő után elkezdett szétesni, állandóan állítgatni kellett, nyeklett-nyaklott. Sajnos elég hamar elhasználódnak, pedig én viszonylag pehelysúlyú vagyok. Most egy Shimano 105-el szerelt bringám van, ég és föld a különbség még most is, pedig ez is már 2 éves lesz. Ez a bringa akkor (tudom, nem ma volt), 200 volt újonnan. Őszintén szólva én nem vagyok egy bütykölgetős típus, a sora váltót-féket kellett, állandó jelleggel, ezt nem kell. Nyilván ebben a kategóriában a kerék már nem tényező, de az tényleg könnyen cserélhető, fejleszthető.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c34880270
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-03-25T20:44:04+02:00
2018-03-25T20:44:04+02:00
Professor Pizka
http://blog.hu/user/37547
<a href="http://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja?full_commentlist=1#c34880124" class="reply_nick_163528" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34880124 );">@onlajnok</a>: én most vettem egyet, a téli akcióban 164.990-ért. Előtte egy fitness (egyenes kormányos) országútit hajtottam.<br />
<br />
Pontosan azért vettem, mert a cikkben is leírt kocakerékpáros (a súlyom is inkább koca, mint kerékpáros) vagyok. Nyilván izgalmasak a szerelési, építési dolgok, de nem nekem. Viszont tekerni meg szeretek. És szívtam meg használt bringával. Új gépet akartam, modern, hibátlan váltó- és fékrendszerrel, új felnikkel, új mindennel. <br />
<br />
Nem akartam a tavasz elejét azzal tölteni, hogy a "mentem vele, de még bőven van benne" sort lecserélem, állítgatom, miegyéb. <br />
<br />
Alaposan átnéztem a kínálatot és azt találtam, hogy a nagyon kedvező árú (a Gepidától fel egészen a Cube-ig, Rose-ig) kategóriában kétszázezer alatt az ember nem a keréknél köti a kompromisszumot, hanem sokkal fontosabb helyeken. Egy mázsás embernek fontosabb az integrált Sora hajtómű a matricánál.Márpedig sok neves márka belépő modelje Claris szett (ami még tök jó lenne, az egy Octalink középrész, a régin az van és tök jó) hanem négyszögtengelyes, belépő valami, általában FSA, de mindegy a matrica, a Normafára felfelé menet kinyírom. <br />
<br />
Ezek viszont elöl-hátul Sora cuccokat adnak, annyi pénzért, amennyiért másutt még általában semmi se kapható. A váz jó, ha nagy leszek akkor feldobok még ötvenezret Mavic vagy Fulcrum kerekekre, de addig ez ennyiért a legjobb ajánlat.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c34880124
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-03-25T20:07:12+02:00
2018-03-25T20:07:12+02:00
onlajnok
http://blog.hu/user/163528
Ez pofátlanul drága. Aki az első bekezdésben említett ember, az vegyen egy használtat ennél kevesebbért, aztán ha azt elnyűtte, belejött a dolgokba, vegyen ennél kicsit többért egy sokkal jobbat.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c34878620
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-03-25T15:24:47+02:00
2018-03-25T15:24:47+02:00
torma99
http://blog.hu/user/78789
<a href="http://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja?full_commentlist=1#c34878034" class="reply_nick_576281" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34878034 );">@laci_52</a>: A bejegyzés országúti kerékpárról szól. Az Aldi szórólapjában szereplő Cyco túrakerékpár egy trekking, amely semmiképp sem hasonlítható össze a bemutatott Triban 520-szal, hiszen a felhasználási területük teljesen más.<br />
<br />
Amennyiben nem alkalmi, boltbajárós kerékpárt szeretne valaki, hanem valódi túrákat megtenni, vagy mindennapos nagyobb távolságra történő munkába járásra, a trekking esetében is a Tribanhoz hasonló árkategóriájú kerékpárt ajánlanék, amely nagyon sokáig tud hű társként szolgálni.
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c34878034
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-03-25T13:11:01+02:00
2018-03-25T13:11:01+02:00
laci_52
http://blog.hu/user/576281
Ez az ár kicsit borsos. Az Aldi legújabb szórólapján kicsit kevesebbet tudó, de jól használható bicajt kínál 90 ezerért...
https://maczkobandi.blog.hu/2018/03/23/triban_520_az_arerzekeny_kezdok_alomkerekparja/full_commentlist/1#c34871698
Válasz erre: Triban 520: az árérzékeny kezdők álomkerékpárja
2018-03-24T06:58:44+01:00
2018-03-24T06:58:44+01:00
musichunter
http://blog.hu/user/685139
Jól megfogalmazott írás ! Gratulálok!